Інклюзивна освіта

25.08.2016-27.08.2016 на базі Запорізького національного університету відбувся спеціалізований тренінг для працівників освітньої сфери Запорізької області "Інклюзивна освіта–рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати тиви. Результати"

Благодійний фонд Порошенка спільно із Міністерством освіти і науки України розпочав реалізацію експерименту "Розвиток інклюзивного освітнього середовища у Запорізькій області" (наказ Міністерства освіти і науки України № 836 від 15.07.2016)

 Керівник експериментального проекту: Марина Порошенко. Голова Благодійного фонду «Порошенка»


Тренінг став першим масштабним заходом практичного експериментального проекту, який розпочато 15 липня. У теоретико-практичному процесі взяли участь близько 300 освітян із-понад 50 шкіл Запорізької області, в тому числі і педагоги нашого навчального закладу.



Основним завданням КУ "Пологівський НВК" Пологівської районної ради Запорізької області є забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту.


Що таке інклюзивне навчання

Керуючись наказом Міністерства освіти  і науки  від 01.10. 2010 року  № 912 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання», постановами Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 року № 607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», від 15.08.2011року № 872 «Про затвердження порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», рішенням Пологівської районної ради від 24.06.2016 № 4 «Про районну Програму «Інклюзивна освіта» на 2016-2020 роки», наказом відділу освіти, молоді та спорту Пологівської РДА від 26.08.2016, № 186 «Про організацію інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах району у 2016/2017 навчальному році»,  


з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство,в КУ «Пологівський» НВК було відкрито клас інклюзивної освіти ( 4 клас, класний керівник Колісник Н.М.)


У навчальному закладі створено  умови для  здійснення інклюзивного навчання  учня 4 класу Кучерова Артема Анатолійовича , який потребує цього за станом здоров’я.



З метою надання допомоги дітям з особливими потребами у засвоєнні програмного матеріалу у загальноосвітньому закладі введено посаду асистента вчителя, на яку призначено Матяш К.А



Окрім того,здійснюється  психолого-педагогічне супроводження дітей з особливими освітніми потребами практичним психологом Сургуцькою О.О.



Скачать
Навчальний план
_docx.pdf
Adobe Acrobat документ 220.4 KB
Скачать
Розклад уроків
_docx (1).pdf
Adobe Acrobat документ 105.5 KB


В робочому навчальному плані 4 класу передбачено    3 години  лікувальної  фізкультури – вчитель Зубець О.А.  та 2 години корекції розвитку  – вчитель-дефектолог  Холод О.С.

Уроки лікувальної фізкультури


Корекційні уроки з дефектологом


З прийняттям Конвенції ООН про права людей з інвалідністю було визнано єдиний підхід до трактування цього поняття: «інвалідність є результатом взаємодії, яка відбувається між людьми з інвалідністю та перешкодами у стосунках і середовищі. Інвалідність – поняття яке еволюціонує». Конвенція прописує динамічний підхід, що дозволяє певні адаптації із збігом певного проміжку часу та в різних соціально — економічних обставинах.